loading...
ناب دیزایین
ناب دیزایین بازدید : 55 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

1.  کیفیت بالا مطالب و محتوا:

به منظور افزایش پیج رنک شما باید محتوای با کیفیت منحصر به فرد که خوانندگان شما می خواهند برای به اشتراک گذاشتن باشد. شما می توانید نکاتی برای نوشتن مطالب جذاب وجود دارد که حتما باید موردتوجه قرار گیرد.

2. سایت ارائه لینک به شما :*

برای افزایش رتبه صفحه شما باید لینک دهنده با کیفیت بالا را داشته باشد (پیج رنک) خوب بهترین راه ارسال نظر در سایت های خوب است.

1.  کیفیت بالا مطالب و محتوا:

به منظور افزایش پیج رنک شما باید محتوای با کیفیت منحصر به فرد که خوانندگان شما می خواهند برای به اشتراک گذاشتن باشد. شما می توانید نکاتی برای نوشتن مطالب جذاب وجود دارد که حتما باید موردتوجه قرار گیرد.

2. سایت ارائه لینک به شما :*

برای افزایش رتبه صفحه شما باید لینک دهنده با کیفیت بالا را داشته باشد (پیج رنک) خوب بهترین راه ارسال نظر در سایت های خوب است.

 

3. مهمان مجوز های ارسال:

این یکی از مورد استفاده ترین و بهترین روش برای افزایش رتبه صفحه است. اکثر وبلاگ ها دارای گزینه های مهمان ارسال از طریق آن شما می توانید در وبلاگ خود پست و دو یا سه لینک دهنده در بازگشت به وبلاگ شما این واقعا کمک می کند اگر شما در حال ارسال در صفحه رتبه وبلاگ خوب با طاقچه همان شما.

4. تبادل لینک:

این یکی از قدیمی ترین تکنیک است اما هنوز هم کار می کند، به منظور رسیدن به یک رتبه خوب شما باید بالاتر رتبه صفحه سایت به لینک به سایت شما، از طریق این صفحه شما ابتدا به یک رتبه صفحه خوب و ترافیک از سایت دریافت کنید است.

5. به روز رسانی:

گوگل واقعا دوست سایت که محتوای خود را تازه و منحصر به فرد نگه دارید. بیشتر به شما، گوگل بیشتر خواهد شد سایت شما و شانس بیشتری را برای شما خزیدن به افزایش رتبه صفحه

6. اظهار نظر در وبلاگ های دیگر:

 

 

اظهار نظر یک فرآیند بسیار حیاتی در تولید یک رتبه صفحه خوب است. در جامعه وبنوشتها شما باید بسیار فعال اجتماعی باشد. برخی از وبلاگ ها آیا به دنبال که می تواند به شما کمک کند ا

چرا شما باید در دیگر وبلاگ ها نظر؟

7. نشانه گذاری اجتماعی:

نشانه گذاری یک روش بسیار موثر برای افزایش پیج رنک دلیل با سایت به اشتراک گذاری خود را در سایت های مختلف اجتماعی شما خواهد یک پیوند آزاد و ترافیک است. برخی از محبوب ترین سایت های اجتماعی نشانه عبارتند از:

فیس بوک

گوگل پلاس

 

8. دسترسی به وب سایت:

اگر وب سایت شما را برای یک دوره زمانی طولانی ممکن است، گوگل رتبه سایت شما را کاهش می دهد. بنابراین شما باید همیشه در دسترس نگه داشتن دارید و به روز نگه دارید.

9. با استفاده از کلمات کلیدی معمول جستجو:

همانطور که می دانید مردم جستجو با استفاده از کلمات کلیدی و نه کل جمله، بنابراین اگر شما یک کلمه کلیدی است که غالبا بسیار جستجو استفاده می شود و سپس شما شانس بیشتری از وب سایت شما بازدید و بازدید کننده بیشتر = بهتر رتبه صفحه دریافت کنید.

10. تبلیغات وب سایت:

شما می توانید آگهی یا بنر برای سایت شما و تبلیغ آن را بر روی وب سایت های مختلف، از طریق این صفحه شما خواهد شد لینک های خوب پشت و ترافیک دریافت کنید.

11. ایجاد چند صفحه:

اگر شما ایجاد صفحات متعدد را در سایت خود این ارتباط داخلی خود را تقویت خواهد بخشید و در نهایت افزایش رتبه صفحه.

12. شرکت در انجمن ها:

گوگل انجمن های به روز را دوست دارد و تبادل لینک با آن ها بسیار خوب است.

13. با استفاده از امضا:

شما می توانید یک لینک به وب سایت خود را در امضا آنلاین خود را اضافه کنید. به عنوان مثال، شما می توانید امضا در ایمیل خود و تعداد ارسال ها در انجمن اضافه کنید.

14. آیا گوگل ارزیابی مجدد صفحه رتبه؟

گوگل پاسخ ارزیابی رتبه صفحه در حدود سه تا چهار بار در سال، تقریبا هر سه ماه گوگل محاسبه رتبه صفحه شما دوباره.

15. هرگز تاکتیک غیرقانونی استفاده:

با استفاده از تاکتیک های غیر قانونی می توانید شما را از گوگل و گوگل بسیار باهوش است ممنوع هرگز فکر می کنم که شما می توانید گوگل را فریب چرا که اگر آنها پیدا کردن که شما با استفاده از تکنیک های غیر قانونی که علیه سیاست خود آنها شما را مسدود است. دور ماندن از این تاکتیک با استفاده از این تکنیک های مشروع ترافیک را بهبود بخشد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    DD
    DD
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 7
  • بازدید سال : 10
  • بازدید کلی : 550